Energi för comeback?

Jag fick en kommentar på Twitter av branschkollegan Sync. Det var formulerat ungefär som så att jag hade fått skrivkramp. Det stämmer rätt bra, och som ni märker beror det inte på bloggen…Har haft 6-7 ämnen som ledarskap, effekten av en kontorsflytt, vad ett aktivitetsbaserat kontor kan leda till osv osv. Men som sagt, skrivkrampen är total.

Det var bra med en kommentar. Tack Sync. Det gjorde att jag tog mig i kragen. Det har nämligen kommit några rapporter i media under veckan som gör att jag blev riktigt sugen på att skriva av mig… Återkommer om det imorgon. Så håll utkik i flödet.

Jag ska bespara er marknadsföring i denna bloggen även om det är svårt när vi den senaste tiden fått in så spännande projekt, både stora ombyggnader av kommersiella fastigheter med konferensavdelningar och kontor, miljonprogramsområden som skall förnyas och vårt tillskott på arkitektsidan som ritar restauranginredning i Malmö… Men det får ni läsa mer om i Rotläckan (Rotpartners nyhetsbrev)… 🙂

Det här inlägget postades i Byggbloggare och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

